ÅHH!

ÅHH! :@ Mailade dom på Strand Hotell och det var åldersgräns! :@ Kan dom aldrig ordna något utan åldersgräns?!
Men mamma sa att så fort dom kommer nära oss så kan jag nog åka. (:
Det blev ingen chokladpudding den blev jättelös och äcklig men iallfall. ;)
Man lär sig ju av sina misstag. Eller?  Tvn är på och Hannah Montana är just nu. xD
Det är inte bra ! 
I miss Danny so much! :'(<3



Gud vad jag älskar er. Matte & Danny. Och Erik såklart.(Han är inte med på bilden.) Haha kolla Danny.<3

PUSS. / E


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Men om det är åldersgräns, kan man inte komma in om en förälder är med? ;S

2009-04-18 @ 17:28:17
URL: http://flickanheterbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (chilla jag lämnar inte ut)

Blogg, bdb, pea vad som helst:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0