!

Okej kolla här
Jag kan förstå att folk tkr jag kan va jobbig som snackar om EMD o lyssnar på dom ganska ofta.
Men ni behöver inte gå runt o säga "dom suger", "dom e fula" osv
Visst ni får gärna tycka det, alla tkr olika, men ni behöver inte säga det till mig
För varje gång nån säger nått sånt så känns det.
Jag gillar dom oerhört mkt, och INGEN, INGEN kan ändra på det!! För jag älskar dom!
Deras sätt att vara, deras sätt att snacka med en, allt helt enkelt!<3
Jag vet att det finns andra som känner likadant som mig!
Så alla ni som  håller på o snacka skit lägg av! Och om ni måste, gör det inte i närheten av dom eller oss, för vi blir sårade
Och tillslut vill jag säga tack till dom som ändå lyssnar på mig utan att himla med ögonen o så när jag snackar om dom♥
kärlek till er♥


//frida


Kommentarer
Postat av: jenny

bra sagt :)

2009-04-29 @ 18:31:32
URL: http://byjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (chilla jag lämnar inte ut)

Blogg, bdb, pea vad som helst:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0