Fullspäckad dag :)

Hejj :D
Idag kvart över åtta skulle jag o Emilia mötas för att ta bussen till Matildas cup, fast vi missförstod varandra så vi missa bussen o fick ta t-banan.. som tog typ en halvtimme :P o bussen tar typ 5 minuter
Aja, sen kom vi fram o kollade på lite matcher o jag fick va domare :O
Hahaha jag var värsta nervös :P
Sen drog jag till zonträningen med Mattias, Amanda och Fiona, Lovisa träffade vi där :)
Zonträning är typ träning med proffisonella tränare :P

Sen åt vi på donken, sen åkte vi o såg DIF-Piteå
Djugårn vann med 4-0
O vi hade lite pluppkrig xD asså sånna pluppar som finns i konstgräs
O jag har blivit solbränd  yääää ;D

//Frida
grattis till söt som fyller år idag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (chilla jag lämnar inte ut)

Blogg, bdb, pea vad som helst:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0