Ring!



                                                                                                                                                          
Där var några av bilderna jag tog idag i Lillsjödal. Det kommer fler imorgon.
Jag har inget planerat imorgon att göra. Någon som vill hitta på något? :) 
Vet inte riktigt om jag ska sova över med Emilia. Men det får jag se på tisdag. :) Sitter och dricker päroncider.(alkoholfri såklart,) så ingen annan tror något annat. ;p Vet inte riktigt när jag ska sova men det blir nog en relativt tidig kväll! :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: sara solvik

Fin ring :)

2009-04-13 @ 10:04:58
URL: http://sarasolvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (chilla jag lämnar inte ut)

Blogg, bdb, pea vad som helst:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0