är med linnéa. HAHHAHAH!

Hej. :) hahha är med linnéa idag igen. :p och imorgon ska vi till kalmar så då blir det fem dagar i rad. x''D
har smsat med frida hela dagen idag.:p på lektionen & på rasten och allt och staffan märkte det inte. vilken liten skit. xD
jag,bea,amanda & linnéa ska kanske sova över idag men vi ska fråga bea när hon kommer hem från skolan. :) sen ska vi upp halv nio-nio imorgon typ isåfall. sen går tåget vid halv elva tror jag. :) sen åker vi väl med tåget som kommer hem vid tjugo i sex.  (: <3 vi kommer ha det bääääst!:d  ska fråga frida om hon inte kan ringa mig så att vi kan prata lite. :)
det kommer vara jätteroligt.<3 ska nog köpa Saturday night. :) och kanske lite kläder. vet inte hur mycket pengar jag har. men får väl låna av mamma lite. ;) hahha, vi ska nog äta på kinaresturang.  jag älskar linnéas dator förresten, XD
den är stor & bra ;) haha. x''D men linnéa vill byta ut den mot en bärbar dator. hatar bärbara datorer typ.:p vill ha linnéas dator istället.  nu lyssnar vi på reden-tokio hotel. det är linnéa som vill det. :p men skriver imorgon eller ikväll!

Ha det bra!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (chilla jag lämnar inte ut)

Blogg, bdb, pea vad som helst:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0