Godmorgon! (:

Godmorgon alla! (: Tänkte att jag kunde skriva lite här innan jag ska till skolan om 10 min ungefär. :)
Idag ska jag till skolan,ha slöjd,matte,gympa,engelska & svenska. (: sen hem , äta. ,
datorn lite äta middag,tv/datorn. åka till dansen, hem, duscha sen datorn eller tv. :)
så kommer kanske inte vara så aktiv här idag men kanske. (;
jag har oooont i nacken. usch & blä för det. (: det är mkt roligare att ha en blogg med någon än att behöva ha en själv & skriva i. det blir ju bara fler om man är två! ;D
Här är det inte så fint väder idag. -2 minus var det när jag gick upp. Men jag hoppas & vill att solen kikar fram lite idag. (:
Igår var det ju hur fint som helst! Det kan vara så varje dag! (y)

Ha en bra dag! Så hörs vi eftermiddag/ikväll!
/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (chilla jag lämnar inte ut)

Blogg, bdb, pea vad som helst:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0