hahahhhaa

Jag och Emma har fan sjukaste humorn xD <33

F§E för alltid. älskar dig bästis<33 säger:

den här är bara för bra frida !
"asså snacka sexy min x) <33

Asså om han hade kommit fram till mig nån kväll o ba gjort den där minen, då hade man ju INTE tackat nej xD <33333333 "


Frida säger:

hahhah vadåå det hade man ju inte gjoort


F§E för alltid. älskar dig bästis<33 säger:

tackat nej till vad?


Frida säger
:

hah följa me ofc ;xD


F§E för alltid. älskar dig bästis<33 säger:

Nejnej xD skrattar fortfarande

har kommenterat din bild på bdb

åhh herregud kan inte sluta skratta . xD


Frida säger:

oki

hhhaaha vadåååå xD


F§E för alltid. älskar dig bästis<33 säger:

den var föör bra.


Frida säger

hhhahaa han ä ju sääxyyy <33


F§E för alltid. älskar dig bästis<33 säger:

hahha jaaa<3333

Märker du hur dålig humor jag har nu eller? xD


Frida säger:

hahah vadååå, jag har ju sjuukt dålig humor som skrattar åt ingenting, asså idag å väg hem börja jag garva för att bilen inte starta?? x'D


F§E för alltid. älskar dig bästis<33 säger:

aaaha xD

nu börjar jag ju garva åt det. tack så mycket!

herregd.


Frida säger:

hhaha xD


F§E för alltid. älskar dig bästis<33 säger:

haaah bilen sat


F§E för alltid. älskar dig bästis<33 säger:

startade inte*


Frida säger:

hahhaa asså

F§E för alltid. älskar dig bästis<33 säger

xD

F§E för alltid. älskar dig bästis<33 säger:

hade du varit och trixat med motorn eller?


Frida säger:

hhaha näää x'D

hah fy fan va sjuuk humor jag har xD


F§E för alltid. älskar dig bästis<33

xD var det på tväg hem från veteriänern eller?


Frida säger:


F§E för alltid. älskar dig bästis<33 säger:

vetrenären*


Frida säger:

från träningen

//Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (chilla jag lämnar inte ut)

Blogg, bdb, pea vad som helst:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0