Heemmaaa

Hej nu är jag hemma :)
Eller har vart hemma ett tag då :P
Vi tar allt från början
Jag åkte hemifrån, och kom dit vid sex och träffade Diana, hennes mamma och hennes moster
Vi gick på båten, och Dom gick och åt och pappa o jag gick runt lite i båten
Sen träffades jag och Diana och ställde oss vid trappan
Sen vare nått band på scenen som flörtade med oss x) Sen upptäckte vi att det började bli en kö, vi ba va ere här för nått?
Sen satt EMD och signerade, vi kuta upp till hennes hytt, sen till min, det tog lite tid och hitta xD
Sen drog vi ner o trängde oss lite x)
Dom var mysiga o vi tog kort me dom :)
Sen började spelningen, pallar inte berätta
Efter när dom flesta hade dragit så kom EMD ut genom dörren, Erik, Matte o Danny krama mig o Diana o Danny gav mig en puss <33
Sen följde vi efter dom (a) vi ställde oss utanför deras hytt o snacka lite med dom, Erik trampa på min fot
Erik blev arg på sig själv fast jag sa att det inte gjorde nått :P
Sen följde vi efter lite mer (a) vi tappa bort dom o sen hitta vi dom igen.
Danny sa: Jag såg nåra som liknade er där uppe, där nere och sen här också x)
Hahaha vi e stalker xD
Sen ställde dom sej vid dörren o skulle gå av, o de kom massa folk sen drog EMD
Sen drog diana och jag upp till våra hytter och sov :D

//Frida

Kommentarer
Postat av: olivia

så sjukt kul<33:)

2009-03-23 @ 14:34:24

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (chilla jag lämnar inte ut)

Blogg, bdb, pea vad som helst:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0