Länge sen sist.

Hej. Nu var det länge sen sist jag skrev. Men Linnéa sov här igår tills idag så det kunde inte bli något långt inlägg.
Idag vaknade vi vid tio fast vi gick upp halv elva. Vi var ganska trötta eftersom vi såg på Scary Movie 2.
Efter det kollade vi lite på datorn & sen sov vi. Igår vid två var det ju förresten att man skulle vrida klockan till sommartid.
Så om det hade varit vintertid skulle bara klockan vara 18:35. Det hade varit mycket skönare. Nu blir det snabbare till natt fast det känns som att det går snabbare tills det är sommar. Sen idag åkte jag och Linnéa till henne vid elva.
När vi kom till henne kollade vi lite på deras bärbara dator. Sen gick vi upp på hennes rum och sen var vi lite vid datorn.
Vid tjugo i ett åkte jag hem och åt. Sen var jag vid datorn och fixade bland min musik och bilder. Jag och Linnéa kickade lite vid halv fem någongång. När vi hade gjort det en stund gick vi hem till Linnéa. Där vi planerade lite vad vi ska göra till Frida tills hon kommer. <3 Och sen var vi vid datorn igen. Klockan sex  cyklade jag hem. Jag duschade och sen såg jag på One tree Hill. Under tiden åt jag tacos sen i fredags som vi hade  kvar. Och sen fick jag datorn. Som jag sitter vid nu. :)
Hörs!♥

// Emma


Kommentarer
Postat av: Beatrice

1.Blir man trött av att kolla på scary movie 2?

2.Nu blir det snabbare till nat?

2009-03-30 @ 16:05:47
URL: http://flickanheterbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (chilla jag lämnar inte ut)

Blogg, bdb, pea vad som helst:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0