Måndag igen

Hej hopp :)
Idag var det måndag och skola igen då
Dagen började med NO, och jag berättade för Emilia och Sandra allt som hade hänt på båten
Sen matte, jag var klar med matteboken, så började i fördjupningsboken
Seen... hade vi svenska tror jag :P Det var tråkigt..
Efter det hade vi lunch, kebabgryta med ris var det, sen SO
Sen Spanska och läraren var lite irriterad ;P
Sen typ Mentor och Svenska fast då kom det En som hette Ine från "Non smoking generation"
Hon berättade om rökning o så

Kram
//Frida

Kommentarer
Postat av: Jenny

sv: tack så väldigt! det ska jag :D häftig bild, kändismöten är alltid kul!

2009-03-23 @ 18:48:34
URL: http://fromtheinsideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (chilla jag lämnar inte ut)

Blogg, bdb, pea vad som helst:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0