Svinkallt men kul i södertälje ;D

Tjosan
Kom nyss hem från södertälje riktigt kallt vare :S
Emilia o jag drog hemifrån vid 11 och var där vid 12
Vi stog o vänta i en timma tills EMD kom, det var så jävla kallt :S Fast för att värma upp oss gjorde dom *Hopp hopp sol, Hopp hopp sol" Hahahaha ingen mer än dom som var där fattar xD <33
Sen stog vi i kön kanske 45 minuter eller så så kom vi fram

M: Hej hur är det? :D
J: Hej, joo de e jättebra, men kallt som tusan
M: Joo, de e kallt, jag börjar frysa om mina små tår :P
J: Haahah okej, ni var jättebra på båten i lördags förresten
M: Tack :) <3 hejdåå<3

D: Hej, vad heter du??
J: Frida
D: *Sjunger* "Huuur ääär deett meeeed Friiiddaaaa iiiidaaaag??"
J: Det är jättebra, men kallt :S
D: Men nu ska du ju sjuunga till svars xD <3
J: Ska hälsa från Diana också.. :)
D: Är hon inte här idag?? Hälsa så jättemkt tillbaka <3 :)

E: Tjena hur är det??
J: Det är bra, men så hiiimmlaaa kallt ;S
E: Ja, jävligt kallt faktiskt x)
J: Hahaha, jaa :P Hejdå<3

//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (chilla jag lämnar inte ut)

Blogg, bdb, pea vad som helst:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0