Tjoo :D

Hej :D
Idag var det sista skoldagen för mig, för imorrn har jag studiedag ;D
Idag hade vi först slöjd, jag gjorde klart Jimmy, och nu ska jag börja på Nisse ;D
Sen hade vi musik, vikariee igen -.-
Sen lunch, nån äcklig soppagrej -.-
Sen svenska o sen gympa
På gympan skulle vi dansa
Först dansa jag med agaton, sen skulle man dansa tre o tre.
Då dansa jag med Agaton o William.. de va så jobbig för dom fjanta sig helaa tiden -.-
Sen gick jag hemmåt då kom jag på att jag hade glömt plånboken i skåpet då gick jag tillbaka
Då hade det hänt nån olycka utanför skolan så det var massa ambulanser, brandbilar och polisbilar överallt
Och sen kom jag hem och nu sitter jag här och chattar med Emma :D

erik på rix fm festival (slumpbild)

//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (chilla jag lämnar inte ut)

Blogg, bdb, pea vad som helst:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0