Torsdag. (:

Hej. :) var förut på dansen och vi började på den nya. (: ganska lätt iallfall i början. ;)
sen kom jag hem,morris smet ut så var tvungen att gå och leta efter honom såg honom inte trodde nte jag skulle hitta honom. :/ sen gick jag vid häcken med kattmat och då kom han från grannens trädgård. sen fick vi tag i honom efter lite jakt. idag på gympan hade vi ringarna men klarade ingen volt. fattar ju fan inget. :S
och den bärbara datorn har virus. eftersom en massa skickar virus på msn! :@ FAN TA ER!

Hörs!♥


matte lover. xD<3
©fridasmatteemmasdanny

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Du har skickat sånt till mig xD

2009-03-27 @ 13:19:14
URL: http://flickanheterbeatrice.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Men du ska inte trycka på länken när någon skickar, för då får du virus. Och den som skickar vet inte att den skickar.

2009-03-27 @ 13:20:09
URL: http://flickanheterbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (chilla jag lämnar inte ut)

Blogg, bdb, pea vad som helst:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0