Våffeldagen. 8)

Godmorgon! :) Hinner inte skriva så mycket nu innan skolan men några rader får jag nog allt till. :)
Jag ska till skolan vid tio i åtta någongång. och slutar fem i halv tre. Ingen läxa tills idag. :)
när jag kommer hem ska jag se Andra Avenyn på datorn eftersom jag aldrig orkar se det på tvn. ;)
sen ska jag bara vara hemma & ta det lugnt. blogga lite här & tvn. :) snart är det helg!
Men skriver när jag kommer hem från skolan! Hinner slänga upp dagens outfit också! :)

Ha en bra dag! ♥





Tröja "Hello Kitty" H&M
Jeans:samma som igår
Strumpor:vet inte


Kommentarer
Postat av: JENNY

sv: haha tack så väldans :D

2009-03-25 @ 08:32:46
URL: http://fromtheinsideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (chilla jag lämnar inte ut)

Blogg, bdb, pea vad som helst:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0