Emma

Förlåtförlåt för usel uppdatering. Men Bea och Linnéa sov här igår tills idag. Idag åt vi på pizzerian och cyklade runt. Jag vet att ni inte fått reda på veckans blogg än. Men vi tar det på fredag kväll. Jag lovar! Imorgon har vi friluftsdag,tråkigt men det går. Snart är det sommarlov,två veckor kvar. :) Ska tanka min mobil med pengar sen,så smsbomba, :) Har tänkt på attt skaffa Comqvic Kompis, någon som har det? är det bra. Tycker det är synd att man smsar och ringer bara gratis till dom som har comqvic och tele2. Känner ingen som har det. ;) Men ni ska få se bilderna på MÅns så fort jag har tid. Det är ju fint väder ute,har inte tid att krångla med kameran. Men det kommer i helgen!

Puss,Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (chilla jag lämnar inte ut)

Blogg, bdb, pea vad som helst:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0