Frågor.

Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast?
Tjej,det var mamma som ringde. hehe.

Vad står det i ditt femte sms?
Okej. :D Är vid datan,loggar du in sen?<3

Vem ringde dig senast?
Mamma.

Vad har du för bakgrundsbild på din mobil
En på en blomma.

Vilket språk är din mobil på?
Svenska

Vad heter din ringsignal?
Groove Ride

Hur många sms har du i din inkorg?
Mittt senaste sms är från den 8:e april. Så ganska många. :)

Vad står det i ditt översta sms och vem är det i från?
Hej bby Vgd?/F<3
Vad står det i ditt sms längst ner och vem är det i från?
Saknar dig...<3 Förlåt så jättemycket om jag väcker dig nu<3 / Frida<3

Hur många sms har du i kategorin "skickat".
40?xD
Vem är din 13:e kontakt?
Hem

Är din 20:e kontakt en av dina bästa vänner?
Har inte så många inlagda. :P

Ogillar du nr 5?
Emilia,klart!<3

Har du varit i hop med nr 1?
Amanda,nej! 

Vad har din mobil för färg?
Mörkblå.

Shit. :O Mitt hår!

Hur mycket kontanter har du på dig?
Har inga på mig just nu. Har dom i min spargris.

Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Har inte så många missade samtal.

Vad har du på dig på överkroppen just nu?
Nattlinne.

Vad är det för märke på skorna du har på dig?
hehe, sitter inte direkt med skor på mig inomhus.

Ett ljust eller mörkt rum?
Mörkt.(det är kväll.)

Vad gjorde du vid midnatt?
då sov jag.

Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
Stockholm? Ingen aning.

Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Frida!<33

Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
haha inga..

Vilken ålder har varit bäst hittills?
11!
Dina värsta fiender?
jag har ingen fiende :p

Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
En på mig och Amanda.

Vad var det senaste du sa till någon?
Ja hejdå. till linnéa

En miljon dollar eller förmågan att flyga?
en miljon dollar. :P

Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
jaaa.(a)<3

/ Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (chilla jag lämnar inte ut)

Blogg, bdb, pea vad som helst:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0