har tråkigt -.-

Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast?
Tjej

Vad står det i ditt femte sms?
Bra :) Ska vi prata ikväll? älskar dig<3

Vem ringde dig senast?
Alice

Vad har du för bakgrundsbild på din mobil
Polka<3

Vilket språk är din mobil på?
Svenska

Vad heter din ringsignal?
Youngblood

Hur många sms har du i din inkorg?
öhh.. palla räkna -.-

Vad står det i ditt översta sms och vem är det i från?
Vi slutar nu. Slutar ni kvart över två?:) Vad gör du? /E<3
Vad står det i ditt sms längst ner och vem är det i från?
Jodå.. du har inte svarat mig :( /Elaine :D

Hur många sms har du i kategorin "skickat".
Pallar inte räkna, måånga
Vem är din 13:e kontakt?
Charlotte

Är din 20:e kontakt en av dina bästa vänner?
Emelie D.. njaee

Ogillar du nr 5?
Amanda H, neejj<3

Har du varit i hop med nr 1?
Alice, nee :P

Vad har din mobil för färg?
Svart

Hur mycket kontanter har du på dig?
Inga:P

Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Diana

Vad har du på dig på överkroppen just nu?
En vit/svart tröja

Vad är det för märke på skorna du har på dig?
haha är barfota :P

Ett ljust eller mörkt rum?
Ljust:P

Vad gjorde du vid midnatt?
sov :P

Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
Hmm.. om man går över "torget" och runt hörnet, typ 2 min hemifrån

Till vem sa du "jag älskar dig" senast? 
Emma<333

Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
hahaah inga:P

Vilken ålder har varit bäst hittills?
12<3
Dina värsta fiender?
har inga.. tror jag

Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
En på EMD<3

Vad var det senaste du sa till någon?
Typ Hejdå, till mamma :P

En miljon dollar eller förmågan att flyga?
en miljon dollar. :P

Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
jaa<3333

//frida


Kommentarer
Postat av: Isabella

Hej på dig med :) Jag mår inte så bra är faktist sjuk, hur mår du? Jag läsr oftast bara mina vänners bloggar, dura? :)

2009-05-28 @ 15:49:06
URL: http://cbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (chilla jag lämnar inte ut)

Blogg, bdb, pea vad som helst:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0